Créme Brûlée > Alkohol

Igår kväll var jag ute med Rebecca och hennes polska kompis, först drack vi en skitgod mojito på ett sunkigt ställe, och sen blev vi hungriga så istället för att dra vidare gick vi till en restaurang istället. Ja jag föredrar ändå mat framför alkohol hehe. Åt en créme brûlée och beccis åt en crêpe, sååå gooott!! 



Lite synd att det inte blev en riktig utekväll med det var kul ändåå, men då prova på paris uteliv nästa helg istället!

Har börjat kolla lite på gamla arkitektprov folk har gjort, shit vad man måste satsa alltså!! Verkar skitsvårt att klara det men jag får prova nu i alla fall. Om jag inte kommer in detta år får jag vara kvar i Paris ett år till, jobbigt... Förhoppningsvis klarar jag i alla fall hemuppgiften så går jag vidare till provdagarna. Känner att jag borde gå en kurs eller läsa nån bok om arkitektur så jag blir lite inspirerad. 

Idag ska jag i alla fall på en lägenhetsvisning, och sedan på en svensk ungdomsträff som svenska kyrkan anordnar. 

Kommentarer:

1 Märta:

skriven

nomnomnomnom

Kommentera här: