Irriterad och trasig iPhone

Igår hade jag en sådan sjukt dålig kväll, hade åkt till Paris och tillbaka så när jag gick hem från tåget så sprang jag på en helt mörk parkering för att jag ville komma hem fort, så jag ramlar på ett speedjump. Så sjukt klantigt. Och sedan så kollar jag på min mobil, och hela framsidan är helt sprucken. FAN. Jag behövde inte det här. Bor billigt och äter snålt, täker hela tiden på att vara ekonomisk och jobbat såå mycket på sistonde men nej jag tänker inte ha en helt sprucken mobil. Och så tappade jag mina hörlurar i mörkret. Det var fan droppen. Pallar inte lägga 1000 kronor på en reparation för det har varit extra avgifter varenda månad, typ depositioner, skolinskrivningsavgift osv. 
 
Får inte heller det nya simkortet att funka, och nu för en gångs skull orkar jag inte vara vuxen och självständig hela tiden, vill bara att någon ska fixa det här åt mig.

Kommentera här: