Tom odell

Ikväll har jag sett Tom Odell, min första konsert i Paris. Det var helt fantastiskt, han var så bra live och lokalen var som ungefär lika stort som elverket på Lidingö, rätt hipster. Det var verkligen över mina förväntningar och var helt klart värt mina värkande fötter. 






Idag har jag också köpt tre böcker på franska av Agatha Christie från bokstånden långs Seine. Tänkte att jag ska förbättra mitt ordförråd lite och så får jag träna på den grammatiken också! Slipper man betala för en franskakurs när man kan jobba på franska och tjäna pengar istället och köpa böcker för 3 euro styck. Superbra! Idag har det varit föroreningar i luften så den har verkligen varit hemsk. Därför har metron varit gratis så man inte behöver spendera för mycket tid ute, blä. Hoppas det är borta imorgon. 

Bokstånden längs Seine. 

Rätt coolt att Monica Z ska komma hit också! 

Hôtel de Ville. 

Kommentera här: