Äntligen äntligen helg!!!

Sitter just nu helt ensam i lägenheten och lyssnar på musik på högsta volym, helt underbart!! Jag har umgåtts med människor 24/7 känns det som och jag behöver mina stunder för mig själv ibland så det här är så himla skönt. Idag väntar vintage shopping med mina kanadensiska kompisar och båtfest på Seine ikväll! Ska bli så himla fett. Börjar med att man äter buffé på båten och sedan åker man en tur längs Seine och sedan är det fest heeela natten. 
 
Har dess
Längtar tills pappa kommer med min andra väska där mina träningskläder och skor finns. Har verkligen cravings efter att träna! När man bor i bakelsens stad är det lätt hänt att det blir en ost, baguette, bakelse eller choklad här och var. Och jag är ju världens matfantast så jag kan inte hindra mig själv! Älskar god mat så mycket, ser det som en av livets gåvor till själen och sinnet. Därför behöver jag verkligen kombinera denna kost med träning så jag inte blir smällfet. 
 
Hur kan man välja att äta torr kaninmat när man kan äta DET HÄR? 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Gott :)

Kommentera här: