Pms-känslor

Idag var sista dagen på jobbet. Alltså vafan, har betett mig som en riktig pms-unge idag. Förmiddagen sög lite, sen blev jag typ skitglad på eftermiddagen pga att jag drack massa kaffe och hade ätit lunch plus att min kära vän Emma klarade sitt körteoriprov som hon gnällde om hela dagen. Är så glad för din skull!! 
 
Ja i alla fall, sedan innan jag gick från jobbet så fick jag säga hejdå till alla och jag blev lite sentimental faktiskt haha, även fast jag bara jobbat där en månad har jag lärt känna en del assköna människor, så kommer faktiskt sakna alla dem. 
 
Fick en klump i magen när jag väntade på tunnelbanan, helvete vad jag kommer sakna mina vänner och familj!! Trodde aldrig jag skulle känna så himla starkt innan jag ens var iväg och så satt jag på tunnelbanan och så började jag gråta. Försökte verkligen att inte göra det för det är så himla pinsamt. Men jaja, sånt är livet!
 
Åt en sista sushi med finaste kåmpisen Sara, jag var helt uppe i varv och hyper då, kände för att gråta och skratta samtidigt.  Är sjukt nervös inför resan. Kommer sakna dig så himla mycket vännen! Imorgon ska jag fika med Märta, Emma och Alex. Kommer med stor sannolikhet börja gråta då med. 
 
Nu blir det Paris utan den här fisen!! Kommer säkert gå vilse hehe. 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Skruttis <3

Kommentera här: