Arbetsintervju 2

Då var nästa intervju klar, den varade i tre minuter, seriöst haha. Chefen var en riktigt klassisk stressad fransman, så det gick superfort, han ställde typ 2 frågor, jag fick fylla i ett papper och så sa han att jag ska få provjobba några gånger men det får då bli efter Disneyland. Restaurangen var en riktigt klassisk fransk restaurang, med svarta tavlor med en handskriven meny av vit tusch. Det känns fett bra i alla fall att ha den möjligheten så att om jag inte skulle trivas på Cojean så kan jag köra på det istället! Kan tänka mig att det är betydligt mer stressigt och att jag får använda språket mer vilket blir en utmaning. 
 
Nu sitter jag och äter en äcklig färdiglagad couscoussallad jag köpte för 2 euro medan jag funderar på vad jag ska göra ikväll. 

Kommentera här: