7 timmar kvar tills planet lyfter

Nu håller jag på att packa det sista, som tur är åker pappa, min syster och bror ner till Paris nästa vecka så jag slipper släpa runt på två stora väskor. Alla stationer har ju inte rulltrappor där så det skulle verkligen inte gå bra. 

Jag känner mig inte nervös alls nu faktiskt, har redan bearbetat den paniken haha, så nu känns det bara superkul! Hade en liten hejdåfika igår med Märta, Alex och Emma. Wääh kommer sakna er så mycket!! Har också sagt hejdå nu till mamma också. Amanda och Erik träffar jag ju redan nästa vecka så det var ingen big deal direkt. Men kommer sakna de också massa!

Nu känner jag mig fan redo att åka, ska kontakta massa lägenheter och gå runt och försöka fixa ett jobb dessutom de kommande dagarna, har redan en visning bokad på söndag jag ska på, superfin lägenhet men liite dyr, men om man kan dela tre på den så är det inga problem! 

Skriver mer sedan när jag är på flyget eller i Paris, hoppas jag kommer fram till lägenheten levande hehe. 

Hejdå rummet <3





Kommentera här: