Perfekt Parisdag

Är egentligen för trött för att blogga, men jag känner att jag måste skriva om idag, så jag gör det ändå. Började dagen med att jobba som vanligt, vilket jag gjort hela veckan. Börjar faktiskt bli lite trött på själva jobbet. Menar, efter rushen då man får stå i kassan är det SÅ tråkigt, det är bara städa och förbereda mat för morgondagen, verkligen tråkigt. Jag har ändå träffat en del jag verkligen gillar! Bland annat har jag blivit kompis med en fransk tjej som bor jättenära Disneyland-residenset där jag ska bo så jag kommer antagligen hänga med henne en del där!
 
Så efter att ha sagt hejdå till alla, eftersom det var sista dagen på Cojean (åker ju till Disneyland imorgon!!), åkte jag till skolan och lämnade mina papper. Så nu har jag gjort det!! Skrivit in mig. Jag ska alltså börja där i September vilket känns SÅ KUL!! Är verkligen supertaggad. Läste dessutom att skolan har massa samarbeten med andra skolor i typ alla länder som finns nästan, bland annat ett mer speciellt samarbete med Institute of Technology i New York där man kan läsa sitt fjärde år och därav få DUBBELT diplom! Hur coolt låter inte det? Man kan dessutom göra exchange på andra skolor, bl.a. USA, Sverige, typ hela Europa, Asien osv. Det låter ju bara som en dröm! 
 
Efter det mötte jag upp Chloe, Fed och deras kompis Avinash och tog en kaffe. Efter det cyklade vi längs Seine. Och ja det var bara så himla härligt, för vädret var helt perfekt, helt underbart helt enkelt! Vi parkerade vid Musée d'Orsay och gick runt där ett par timmar, vilket också var så najs. Såg en massa rum jag aldrig sett förut och insåg att jag gillar det mer än vad jag trodde. Där kände ännu mer där att jag hade valt rätt, design och konst alltså. Så jag är så nöjd och exalterad nu inför framtiden! 











Kommentera här: