Inte långt kvar

Igår var jag med alex och hennes familj, det var såå mysigt. Det kändes knappt som att det var två och en halv månader sedan vi sågs sist haha. Vi gick runt i Paris och strosade och åt god mat! Unnade mig dessutom med en superfin klänning, man ska inte snåla för mycket ändå. 

Det var undebart också att vara ledig och att få vara i Paris, jobbat så mycket känna det som. Man rör sig så mycket så man är helt slut efter jobbet! 

Förhoppnigsvis flyttar hon också hit efter sommaren och då kommer vi dela på något vilket kommer bli underbart!!! Har ju fått min lägenhet nu och ja, den är liten och har lite fuktskador så den är ju inte som Gåshaga direkt men den funkar i alla fall över sommaren. 

Det var riktigt sorgligt att säga hejdå :( börjat sakna familjen och vännerna hemma nu väldigt mycket så jag typ känner mig lite tom inuti ibland. Och jag blir så sentimental när jag ska säga hejdå!! Men jag ska försöka ta en helg i Sverige snart så kan jag vara med på Saras student också. 

Nu är det bara tre jobbdagar kvar och sedan åker jag till paris! Tänker faktiskt ta ett par dagar av att bara andas och ta det lugnt lite. Typ röja lite i lägenheten och träffa vänner. 




Kommentera här: