Glad

Jag har verkligen börjat trivas i min lägenhet nu, efter att jag satt upp lite grejer på väggarna, bytt till mina egna lakan så känns det äntligen såå fint och mysigt! Har lite fler inredningsplaner jag vill genomföra, så jag får ta en tur till IKEA när jag fått resten av min lön. Det känns faktiskt heelt fantastiskt att ha en helt egen lägenhet som bara är min. Och nu ska jag bo här länge dessutom!

I början när jag kom hit för första gången kände jag mer meh, fuktskador i kanterna, sunkiga lakan och filter som låg i garderoben och en toalett som är sådär som man ska dela. Men nu är allt halvsunkigt slängt och man ser inte fuktskadorna så mycket faktiskt tycker jag. Upptäckte dessutom denna vecka att man kan klättra ut på taket, och då ser man hela Paris nästan, Eiffeltornet, Sacre Coeur och över alla hus. I morse låg jag och Lovisa och solade på taket, så naajs. 

Har dessutom en jättestor säng så jag kan ha sleepovers ofta, vilket är ett stort plus!!

Så här ser den ut nu efter lite fixande! 








Utsikten från taket


Kommentarer:

1 Emma:

skriven

såå fint!!!

2 Märta:

skriven

Alltså guuud va mysi😍

3 Sara:

skriven

mysigt! hur mycket betalar du för detta?

4 Anonym:

skriven

Uppdatera!!!!!!

/ arg läsare

Kommentera här: