Sex trappor ner och sju trappor upp

Idag har varit en otroligt lång dag. Startade dagen redan halv 6 med att göra mig redo för jobbet. Och det var faktiskt inte så jobbigt ändå, fick göra ordning desserter och mackor vilket är ganska roligt och stå i kassan som gick mycket bättre idag! Gjorde såklart vissa fel men inte lika många som igår och idag stod jag helt själv också. 

Efter jobbet släpade jag ner min sjukt tunga väska ner för sex trappor och upp i ett annat hus för sju trappor till min nya lögenhet jag ska dela med Yasmine och Klara! Den är SÅ fin! Superlyxig och stor för att vara i Paris. Den har till och med tvättmaskin och diskmaskin, med jättefin utsikt. Känns så kul att dela med mina sköna roomies och så behöver jag inte känna att jag bor i någon annans lägenhet längre, nu är det allas lika mycket. 

Alla dessa trappor fick jag släpa upp väskorna, hiss är ganska sällsynt här verkar det som. 

Så här ser lägenheten ut inuti med utsikt!







Kommentarer:

1 Märta:

skriven

Shit vad fiiint😍 etta komma och hälsa på!!!

2 Anna:

skriven

ååååh vad fint!!!

3 Anna:

skriven

ååååh vad fint!!!

Kommentera här: