Måndag

Har precit ätit en jättegod hemlagad middag bestående utav spaghetti, röd pesto, ricotta, salami och baguette med smör på. Supergott var det!!! Imorgon börjar jag jättetidigt, klockan 8 redan, förhoppningsvis är det bara så första dagen, då det är typ utbildningsdag... Är verkligen ingen morgonmänniska. Så ikväll ska jag bara kolla lite utbildningar och lägenheter så jag pallar gå upp imorgon. 
 
Här kommer lite bilder från idag! 
 
Musée d'armée




Fina Anna från shoppingen idag

 
Tyckte de här väntebänkarna på metron var fett fina haha,  för att vara på metron.
 
Glad för ny tröja från Zara och god mat, 30 euro fattigare men yolo, nu kommer jag ju tjäna pengar. 
 
Snart har jag varit här i två veckor! Gud vad tiden går fort, eller det känns som att jag har varit här längre än två veckor men det känns samtidigt som att det gått fort. Om ni förstår vad jag menar. 

Kommentera här: