Desirez-vous autre choses?

Idag fick jag prova på kassan för första gången, då ska man le massa och vara snabb. Under rushen fick min hjärna ibland kortslutning för att allt skulle gå så fort och det var massa att tänka på! Man kan inte scanna varorna och det är hundra olika knappar man kan trycka på så gäller det att snabbt se vad kunden beställt och sedan knappa in det. Ibland så råkade jag blanda ihop quatorze och quarant, glömde ge kvittot och så vidare. Men det var första gången, som tur var hade jag en kollega som hjälpte mig men imorgon kommer jag antagligen vara själv och det känns lite läskigt. 

Har börjat packa dessutom eftersom jag flyttar imorgon vilket ska bli superkul! Bo med andra svenskar så då kommer man nästan aldrig vara ensam. Nu försöker jag komma på idéer för hur jag ska rita arkitektuppgiften men jag känner mig bara sååå trött, det är ju i och för sig bara bra att jag lägger mig tidigt då jag måste jobba sju imorgon. Fyfan, kommer behöva gå upp halv 6 typ. Inte mänskligt.

Har äntligen skaffat franskt mobilnummer nu i alla fall! Jag insåg att båda mina iphones var låsta, så jag köpte en superful billig mobil med knappsats. Riktigt old school. 

Godnatt

Kommentera här: