Bra söndag med min fina pappsi

Idag har jag varit med pappa hela dagen. Supermysigt! Först fick han se vår lägenhet och släpa upp min andra tunga resväska för alla sju trappor och sedan gick ner vår gata till operan där vi fikade på ett sjukt lyxigt café, Café de la Paix. Där drack jag världens godaste varm choklad som faktiskt bestod av riktig smält choklad och så delade vi på en sallad. 







Sedan åkte vi till en jättefin park, jardin des plantes. 







Sedan åt vi en jättegod trerättersmiddag i quartier latin med en creme brulée till efterätt vilket är min bästa favoritefterätt. 

Idag har det varit svinkallt så det var knappt skönt att vara ute efter det så jag åkte hem och packade upp väskan. Vilken lycka att få packa upp mina älskade skor, jackan, klänningarna och väskan. Min snälla pappa köpte dessutom kaviar till mig som jag inte kan leva utan! Salt till ägg är inte gott. 

Så här glad blev jag. 

Min mobil tar de fulaste bilderna och jag ångrar att jag inte tog med systemkamera, nästa gång får det bli. 

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer:

1 ina:

skriven

ÅÅÅh JAG vill gå till Café de la Paix! :OOOO

Kommentera här: