Paris by night

Insåg att jag inte varit vid eiffeltornet än så bestämde mig för att gå dit. Även fast det känns lite som en uttjatad turistgrej så är det sååå mäktigt!! Lös och glittrade i mörkret. Cyklade dessutom en bit längs Seine, skönt med lite motion och så. 
 
Är så glad nu för nu är det bestämt att jag ska dela en superfin lägenhet vid gare de nord nära Montmartre men två eller tre andra tjejer så det blir inte så himla dyrt heller! Ska bli askul att få hänga med några svenskar, så kan man göra massa grejer tillsammans! Jag ska verkligen bo på massa olika ställen nu känns det som, men jag gillar det! Kul med lite variation så att det händer grejer hela tiden. 
 
The glorious Eiffel Tower



 
 
 

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Fina bilder!

Svar: Tack! :)
Johanna Eleonora

Kommentera här: