"När man är trött på Paris är man trött på livet" - Pappa

Idag har jag hängt med min familj, vi har strosat runt lite på Champs-Elysée och i latinkvarteren. Vi gick in i massa affärer, de har så mycket najs utbud här. T.ex. Zara har så mycket snyggare kläder här än i Sverige! Ville nästan ha allt, men jag kunde inte shoppa för jag måste spara pengar, får unna mig det när jag har ett jobb.  
 
Det har varit såå najs att inte behöva betala för mat och att hänga med dem såklart. Jag börjar få träningsvärk av alla långa promenader jag tagit här, kände jag idag. Det känns som man bränner sjukt mycket när man går så mycket så man behöver knappt träna här! 
 
Vi gillar varandra i vår familj, håller gärna några meters avstånd från varandra. 


 
Pappa utanför sin favvoaffär - Louis Vuitton
 
Seine. 
 
Min snygga modellsyrra. 
 
Och så åt vi glass. 


Kommentera här: