Jag lever

Hej, nu är jag äntligen i PARIS!! Allt gick typ bra, förutom att jag blev lite halvlurad på taxi, betalade 35 euro för att åka typ tio minuter!? Inte rimligt. Nu bor jag i alla fall som inneboende hos en fransyska, hon är helt ok, vi har inte direkt snackat så mycket men hon verkar väl snäll! Sover på en bäddsoffa, och den här natten sov jag lite dåligt, det var väl främst pga att jag hade massa förväntningar och för att den var liiite hård, så är sjukt trött nu. Men det gick. Längtar tills jag får en egen lägenhet!!

Ville så gärna ha lösenordettill wifi:t så jag var uppe och väntade typ i en timme, vågade inte gå in i hennes rum hehe och hon verkade sova. Till slut gav jag helt enkelt upp och begav mig ut på jakt efter internet, och till slut hittade jag ett internetcafe!! Wohoo, har käkat min första croissant till frukost också, den var väldigt god. 

Ja det här blev ett fett tråkigt inlägg, kommer mer bilder och sånt snaart! <3

Kommentera här: