Glad

Har helt plötsligt fått två arbetsintervjuer på en dag! Så HIMLA glad!!  Den ena är för ett superfranskt gulligt café/restaurang som ligger i Bastille, hittade det via Fusac som är typ Paris blocket. Och det andra är för Cojean som är en hälsosam snabbmatsrestaurang kan man säga, jag gick dit och lämnade mitt cv och idag ringde dem! De har inte så höga krav på franskan och det är rätt lätt att få jobb där. Ska dessutom kolla en bar också, en svensk tjej tipsade om det, men jag är verkligen inte så taggad på det. Dessutom ligger det i Bastille och det är lite läskigt på kvällen tycker jag! Så det är plan b om inget av de andra skulle funka men det tror jag ändå att det kommer! Hoppas det funkar att jag jobbar en dryg månad och sedan fortsätter efter Disney bara... 

Är fett taggad på att börja jobba där, ska bli kul att jobba i en butik och dessutom får man utbildning och så hjälper de att sätta upp fransk bankkonto osv vilket är skitbra! Hört att det är ganska krångligt annars. 





Kommentera här: