3 dagar kvar, shit

Nu har jag bestämt att jag ska börja blogga inför Paris! Då har jag ju faktiskt någonting att skriva om. 
 
Förra veckan hände någonting helt fantastiskt. Efter mer än ett års ångest så klarade jag äntligen mitt körkort. Efter att ha failat tre uppkörningar så ja, blir man ju lite nere men då insåg jag att jag kanske behövde några fler lektioner och efter det klarade jag det!! Och då kändes det så enkelt. Man ska inte ge upp helt enkelt! 
 
Denna helg var min allra sista i Stockholm, om tre dagar flyttar jag till Paris. Jag har känt mig allt från asglad, skittaggad, ångest, panik, ledsen för att jag kommer sakna en del så sjukt mycket. Är såklart nojjig över om jag kommer få jobb och lägenhet, men fan nej, det kommer gå bra!! Har ingenting där som väntar på mig, förutom en flygbiljett och boende för februari ut. Brukar typ aldrig känna mig rädd, men nu gör jag faktiskt det haha...
 
Det jobbiga är när man ska säga hejdå, och så säger man, ja men vi hinner ju ses en sista gång innan jag åker! Nästa gång vi ses då är det ju verkligen hejdå på riktigt. 
 
Dessutom måste jag säga hejdå till mitt kära rum också, helt plötsligt under middagen så kom det fram att Amanda vill ha mitt rum. Det som jag för inte så länge sen la ner tid och min själ för att inreda det precis som jag ville. 
 
Men nu ska jag inte klaga mer, ska ju flytta till världens bästa stad. Godaste maten, finaste språket och massa nya upplevelser väntar! 
 
 
 
<3
 

Kommentarer:

1 Melinda:

skriven

Vill också till Paris. Jätte söta bilder :)

Svar: Ja gör det, Tack!! :)
Johanna Eleonora

2 Moa Nylander:

skriven

Vad kuuul! Bra jävla blogg :D

Svar: Wohooo tack! Nu jäklar ska jag köra varje dag. Saknar dig <3
Johanna Eleonora

Kommentera här: